11 Ağustos 2009 Salı

85...




Ayse Özyılmazel'den Gecce sarkısını dinleyin bulun bi yerden.. Cok seker kıpır kıpır bişi...

Sıkıldım cok ya.. Kararsızdan bana bir bok olmaz. Öbürünün kendine hayrı yok... Kararsıza sıgınmak fln da bana yakısmaz. Ben yani onla zaten olamazdım. Olsa bile sürmezdi. Ya da sürse bile... Offf sıkıldım. Sıkıntıya gelemeyecegim simdi..

Bilen varsa söylesin bi erkek sabahlara kadar bi kızla niye mesajlasır ? Eger bişiler hissetmiyorsa... Yanlıs biliyorum bişeyleri dogrusunu ögrenmek istiyorum sayenizde...

4 yorum:

  1. 1. Kızdan fiziksel bi beklentisi vardır.
    2. Kızdan hoşlanıyodur.
    3. Kızın ondan hoşlandığını düşünmekte ve kendisi için bişey ifade etmese bile keyifli vakit geçirme amacındadır.
    4. Çok feci kafa buluyodur.
    5. Karşı taraftaki mesaj atan kişi, kızın düşündüğü kişi değildir.

    YanıtlaSil
  2. 1. Erkek kızdan hoşlanıyodur.
    2. Erkeğin kızdan fiziksel bi beklentisi vardır.
    3. Mesajları atan kişi, o kişi değildir.
    4. Erkek feci dalga geçiyodur.
    5. Ottur, boktur.

    YanıtlaSil
  3. hahahha Süper yorumlar tesekkur ederim. Karsıdaki kişinin o olduguna eminim. Ama ilk yorumdaki 3. madde ve 2. yorumdaki 4. maddenin olabilitesi yüksek :)

    YanıtlaSil
  4. Bu işleri maddeler koyarak çözemessiniz öyle olsaydı herkes elinde bir kitap kim bunu neden yapmış diyerek kitaptan cevaplar arardı kendine.O insanın o anki ruh haline bağlıdır tamamen, bir arkadaşa ihtiyacı vardır o an sen daha yakınsındır seninle konuşmak istiyordur.Senden hoşlandığı içinde konuşmuş olabilir.
    Artık kararsızlığı bırakıp kozunu oynamalısın yoksa yakında kozsuz kalırsın!!!
    Şu film izlemiş olabilirsin ama tekrar izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum o zaman belki bazı şeyleri tekrar gözden geçirirsin.
    The pursuit of happyness

    YanıtlaSil