5 Ağustos 2009 Çarşamba

Benim !!!

Sorun benim arkadaslar anladım artık. Öyle kafama kakıp durmanıza gerek yok. Farkettim de ben kimseyi sevmiyorum. Sevmek değil ilgilenmek bile istemiyorum.

Olayın da teşhis koyulan yanı "ben ilgiyi seviyorum" kısmı. Evet ben birilerinin benimle ilgilenmesini seviyorum. Ötesini berisini değil. Birilerine sarılmayı bile sevmem ki ben. Sıkılırım hemencecik. El ele tutusup göz göze bakmakmış.. Peeeeeeeeh !!! Hiç işim olmaz.

Odunum ben. Bildiginiz odun. Sevmiyorum insanlara dokunmayı fln sarılmakmış öpmekmiş ıyhhh tiksinç....

Dun aksam gayet eglendim sağolsun kararsız suursuz sıfatlarını yakıstırdıgım arkadasla. Bowling oynadık önce yine yenildim tabi. Bi ögrenemedim şu oyunu. Neyse sonra Bebek'e dondurma yemeye gittik. Gitmez olaydım anacım. Gittik ben Starbucks'a ugrayıp Kalp Cerrah'ım oralarda mı die baktım. Yoktu. Pınar'ı gördüm. Arkasından dondurmaları aldık yedik.

Tam dönüyoruz Sinan'ı gördüm. Mavi tshirt beyaz şort ohh salına salına geziyor paşa :) Sinan Bey giymiş masmavi tshirt salınıyor Bebek'te. Tabi mekan onun "her yer benim heytt" misali. Gez canım hakkındır. Ne de olsa taaaaaaa İtalya'dan yeni gelmiştin. :))))Onu gördüm masaya gömüldüm üzerimde bir tshirt ki üzerinde 32 yazıyor. Vallahi sucum yok Mudo yapmıs güzel diye aldım ama onu görünce aklıma geldi. Ayyyyyyy ayyy !!!

Sonra patronumu gördüm. Evet gecen de sinemada görmüştüm. Eminim beni takip ediyor. Kuzinimi de gördüm dun aksamki karsılasma kotamı doldurdum.

Sonra o kararsız arkadasla giderken beni arkadaslarının bulundugu ortamlara soktu. Niye bilmiyorum :S Evet cok tuhaftı. Anlayamıyorum hala bişileri...

NOT : Evlenme teklifi fln almadım. Bundan sonra kararımı verdim. Evlenmiyorum bu sefer siz ısrar edin ben almıyorum sizi. 70 yasımda blog yazıp, msn'de millete laf yetiştirip, twitter'da ruh halimi anlatıp, cekirdek cıtlamayı planlıyorum. Hepsi bu kadar !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder