13 Ağustos 2009 Perşembe

ehehehehehheeheh

Ya cok komik simdi yorumları kim yazdı diye paranoya basladı bende. Acaba o mu ? Onun yazılarına benziyor. Tipi benzemesin inşaaaalllaaaaaaaaaaaaaah :)

Kararsız cocuk msn'de ve selam sabah yok. Hayır yani düşündüğüm gibi gördüğüm yerde boynuna atlama ihtimalim düşüyor tek sorunum o. Yoksaaa baska bişi düşünüp de keyfimi kacırmıyorum. Satısım fln yok ya aklıma bile gelmeyecek nerdeyse!

Hakan söyledi. "ne olacak senin bu halin hayatın film gibi oldu" diye... Biliyor cocuk. Üniversitede Akın diye bi cocuga asık olmustum. Allah'ım ne ask ama :) Cocukla otobüste karsılasmıstık. Daha dogrusu biz Didem'le gectik oturduk otobüse. Birisi girdi kapıdan gecti tam bizim caprazımızdaki koltuga oturdu. Durup durup bakıyor. Didem habire beni dürtüyor. Neyse biz ogun 3 durak erken inip Serap'ı bekleyecektik Sirinevler'de. Normalde Yenibosna'da inmemiz lazım. İnmeden önce Didem'e yalvarıp durdum.
- Dido Allah askına bırak gideyim. Nerde inecek göreyim. Kültür'e gidiyordur kesin. Noluuuuurrrr !?
- Yok Merve ısrar etme. İniyoruz.

Cekiyorum kolundan fısıl fısıl devam ediyorum.
- Noluuuuuuuur !?

Neyse indik tabi. Ben indikten sora dönüp Didem'e :
- Bir daha görmem mucize olur. Gitti hayatımın askıydı belkide :( dedim. Serap'ta yanımıza geldiginde saydırıp durdum. Sonra okula gittik işte. Bizim fakülteninn orda bagcıgım cözüldü. Egildim kaldırımın kenarında baglıyorum. Kafamı bi kaldırdım. O!!!!

-Mucizeeeeee !!!!
- Ne mucizesi lan ?!
- Mucize işteeee geliyoooor... Burdaaa... Bizim okulda :))))

Neyse cocugun ismini cismini ögrendim. Akın'mış adı. O ara nereye baksam Akın ismini görüyordum. Sonra bi gün bahane uydurup konustum. Veee aradan 2 hafta fln gecti gecmedi bi ögrendim kızın biriyle cıkıyordu. He sonra Mayıs senliklerinde benimle olmadıgına cok mutlu oldum ama... Nasıl mı !?

Kız : Sen bir az daha gec dogsaydın ben senden büyük olucaktım amaaaaaa !!!!???
Akın : Ama ben büyüğüm.
Kız : Ben olucaktııım amaaaaa !!
Akın : Ama ben büyüüğüm işte...

Böle salak bi cilvelesme var mı ya ?! Neyse onla olmadıgım için mutluyum, gururluyum :)

Ama mucizelere inanmalı insan bunu biliyorum. Belki o uzak olanla bişeyler olur. Cunku olay onu arkadasıma ayarlarken ben baskasından hoslanıyordum ve konusmaya basladıktan sonra bi aksam "lan öbürünü unutup bunla sevgili olursam !?" diye gecmişligi var aklımdan... Olur mu? Zor...

Ya evet bi yapımcı cıksın da su benim ask hayatımın bi filmini yapsın. Neler var yahu !? Yazsam roman da olur aslında... :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder