8 Ağustos 2009 Cumartesi

88.

Evet saymaya basladık işte günler... Benim için cabuk gecicek sanırım. Olan cevremdekilere oluyor...

Her mızmızlıgıma karsı dikkatliler... Sürekli kücük kedilerini sever gibi yaklasıyorlar. Neye gıcık olsam "öyle değildir. iyi tarafından bak" moduna bürünüyorlar.

Sanırım kimseye onu sevdigimi söyleyemeyecegim. Hiç söylemeden ömrümün sona ermesini beklemek daha iyi olacak.

Sencer bugun o kararsız vatandasla ilgili "bana sorsan aranızda bişeyler var derdim" dedi. Bu ne demek yaaa ??? Bugun her ikisini de bol bol düşündüm. Bol bol dedikodularını yaptım. İkisi de sacma. İkisi de gereksiz oldugu halde hemde !

Aptal rolünü basarıyla gerceklestirdigim kesin. Burdan söylüyorum hatta ilan ediyorum diyelim.

Bana söylemek istediginiz hatta söylemedikleriniz de dahil tamamı anlasılıyor. İşime gelmedigi sürece "anlamadım ama ben" modu devam edecek ! Bir diğer mevzuysa şudur :

Bana benim size davrandıgım gibi davranmayın. Yada benim davranıslarımı kafanıza göre yorumlamayın. Ne söylemek istiyorsam bilin ki onu söylemek istiyorum. Her sözün altında size özel bi kavram düşleyip yeniden ortaya değişik seyler cıkarmayın.

Herkesle samimiysem herkesle samimiyim. Herkese asıgım durumu söz konusu değil yani..

Bir de capkınlık mevzusu var. Bugun o kadar espri yapıldı ki "gercekten 7 kocalı Hürmüz'ü ben oynamalıymısım " dedim kendime... Capkın olabilir miyim? Emin değilim. Yani lise dönemim daha hareketli geciyordu...

Son olarak bundan sonra bir süre yeni baslık yazmam sanırım. Yani sadece günleri sıralamayı planlıyorum.

Rozin'le Bebek Starbucks'ta oturup bir ton konustuk. Üstüne felegimi sasırtan bir kız cocugu gördüm. Ya arkadasım babası İngiliz anası Türk. O an bir İngiliz bulup aynı cocuktan yapası geliyor insanın. Ahahahahah :) Niyeti bozmadım bi saniye yanlıs anlamayın ya. İçiniz mi fesat :) Adam yakısıklı sayılırdı ama o bebek adı da süper Mia. Gider ayak elimi tuttu bırakmıyor. Rozin'e dönüp tek söyledigim "yapılmısı var mıdır?" oldu.

Sonra taaaaa Emirgan'a kadar yürüdük. Çetin Tekindor ile oglunu gördük. Adam cok karizmatik ama oglu biraz şey... Sonra Bebek'te arkadaslarla bulustuk. Tavla ögrenecektim güya... Ama tavla oturdugumuz masaya gelmiyormuş. İyi olmuş deyip eve geldim bende.

NOT : Bu kıytırık blog yazarını okuyan varsa bir zahmet yorum bıraksınlar. Hayır mesele su ki okundugumu dusunmuyorum. Ama sayac koymayı da göze alamıyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder