21 Ağustos 2009 Cuma

Buldum !

Ben buldum ! :) Yüzümün güldüğüne bakmayın oruc resmen basıma vurdu. Klima sagımdan püfür püfür eserken ben 4 saatlik uykuyla toplantıya gidecegim ögleden sonra.

Kararsız insanın gercekten kararsız olmadıgını ve söyledigi seyin dogru oldugunu ögrenmiş bulunuyorum. Hayır yani ben onu begenmiyorum bile bu nasıl bir olaydır yahu ??? Neyse 1'ini eledik öbürü zaten saldık gitti...

Basım fena halde agrıyor... Sabahki Dido seansından bir parca da size ayırdım. Bu kızı dinlerken kendimi bu zamana aitmişim gibi hissetmiyorum. Yılların yorgunlugu diyenler haklılar sanırım. Yıllar cok yoruyor insanı... Melankolik sarkıları var ondan bu hava...

Dun gece cok güldüm Pınar'la. Onu da güldürdüm sanırım. :) Merve'nin de benden pek kalır yanı yok. Mutsuz o da ya da tam cözemesemde huzursuz. Yaptıgımız geyikle karar verdim 1 sene zaman veriyorum butun kızlara. Aynı zamanda para biriktirmeleri gereken de yeterli bir süre.

Toplayıp valizleri İtalya'ya yol alacagız. İtalya'daki insanların iyilikleriyle ilgili övgüler dogru mu test edecegiz. Eh belki geri döneriz :) Yalnız bu İtalya meselesini önceki hafta kız erkek mevzularını konusurken hatırlamıstım. Unutmamısım. Toplasın kızlar İtalya bizi bekliyooooooooooooooor.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder