16 Ağustos 2009 Pazar

80...

Bugun evdeyim sanırım. Sıkıcı ya... Kurabiye yaptım az önce canım sıkılıyor diye...

Farkettim de ben birilerini düşünmezdim ki yani su son zamanlara kadar. Baskalarının beni dusundugunu bilirdim. Ama ben düşünmezdim. Ne eski sevgilimi böylesine düşündüm ne de daha öncekileri...

Yanlıs. Ben bu yanlısı nerde baslattım bilmiyorum. Ama içimden devam etmek de gecmiyor nedense... Birilerini düşünmek canını acıtıyor, içini sıkıyor, seni mutsuz ediyor.

Neyse velhasılı kelam "babasının kızı" modunda evdeyim. Pek iç açıcı bir durum değil. Annem tatile gittigi için onun işlerini ben yapacagım ki hiç hoş bişi değil !

En iyisi butun bir hafta "işe giderken ne giyeyim?" diye dusunmemek için bugunden hazırlamak hepsini...

Mustafa Ceceli - Limon Çiçekleri Sözleri :

Uzakta çok uzakta güneyde
Yazları sıcacık ve aşık
Kışları soğuk ve sensiz
Bir şehir ve ben üşüyoruz
Bir uğrasan diyoruz
İklimini getirsen
Bereketini bolluğunu
Örtsen üzerimize

Havalansa yine zil çalan eteklerin
Gelip otursa gözlerime göz bebeklerin
Öperken içsem ağzının çiçek balını
Günahını boynuma seni koynuma alsam
Hem zehrim hem şehrim limon çiçeklerim olsan
Ben görmedim böyle alımı çalımı


Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğimi
Yarabbi yetiş yarabbi
Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğimi
Yarabbi eller yarabbi

Hala kuytuda ücrada
Tekinsiz bir mecrada
Dua etsem seni dileyen
Börtüm böceğim bitki örtüm
Olacak duam olsan
Amin desem hamd etsem
Toprağına kök salsam senle
Nihayet bulsa ömrüm


---------------------------------

Not : Cok içimden geldi bir dahaki baslıkta bende bi siir yazayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder