26 Ağustos 2009 Çarşamba

Hastayım :(

Biliyorum cok üzüldünüz acıdınız bana bir de işteyim diye.. :) "Kötülere bişi olmaz" diyorsunuz Allah bilir... Hıh...

Kredi kartı için aradım incelemedeymiş iyi de verirken 10 dk. da verilicektir diye verdiler kartı. 3.gun hala gecmedi elime. Yuh yani !!! Bu aksam yine gideceğim Metrocity Boyner'e bir ton da laf hazırladım zaten...

Su gece kusu mesaj attı dun gece aramadı. "telefon zamanında acılmalı. hersey zamanında güzel." diye be dengesiz insan ne istedigini söylesen ya ...

Uzak uzak derken harbi uzak mı ? Gercekten benden uzak mı ? Ay aklımı toplayamıyorum. Midem kötü, basım da dönüyor. MTV günlerimi özledim ben...

Kusmak üzereyim... Agzımda esnemekten yırtılacak kesin. Midem yaaa... Kötüyüm size de Rehab gelsin bari Rihanna ablamızdan.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder