19 Ağustos 2009 Çarşamba

Bambaşka Biri...

Işın Karaca - Bambaşka biri... Ajda'dan dinlemek keyifli ama Işın daha bi baska söylemiş sanki. Yeni düzenlemesi fln cok güzel.

Bugun Anadolu Yakası'ndaydık toplantıda. Tabi ki yine sacma bi toplantı oldu. Elimde bişi yok yine. Üstelik iş yerine basladıgımda ilk ay kilo verirken simdi almaya basladım sanırım. Burger'dan cheeseburger yedim ya. :( Evet acıyın bana...

Bi toplantım daha var Beşiktaş'ta. Evet dogru tahmin yine ayagımda topuklularım. Artık yürümeyi ögrendimde sorunum kalmadı gibi. Sıkılıyorum.

Aaa dun geceyi anlatmadım. Allah'ım cok güzeldi konser biz önce Cafe Crown'da oturduk abimler mocca'larımızı fln getirdi pek keyifliydi be. Kenan cıktıgında sahnenin önüne geldik. Hani VIP'iz ya ondan yani yanlıs anlasılmasın. Eh kendisi ilk askım oldugundan torpili fazladır bende. :) Sema, ben, Dilay ne oynadık ne oynadık. Hani bayadır "dagıtıcam" fln diyordum ya dagıttım sonuna kadar. Kandırdım'ı söyledi ya zaten bitirdi beni...

Sonra kulise gittik abim sayesinde. Sarılma fln yapmadım öle cocuk gibi. Zaten biraz sey bi havadaydı. Sey işte ya... Ama cok seker bi de hafif bi ter kokusu vardı nedenini bilemicem. Valla sarılmadım ya belimden tuttu fotograf cektirdik. Kızlar sarıldılar buna ben kenarda kaldım böle suratım asıldı "üzülme üzülme gel bakim " yaptı yaa eridim bittim böyle. Boyu da benden 1 parmak kısa işte. :) Razıyım Kenan olsun olucaksa... :)

Çok eglendim dun gece ama hayal kırıklıgına ugramadıgımı da söyleyemem. Kenan'ın bu albümünü begenenler vardır. Bende 3-4 sarkısını begendim ama hepsini ezbere biliyorum inkar edecek değilim. Ama konsere gelenlerin bi cogu sarkıları bilmiyordu gercekten. O yüzden Kenan kendi söyleyip öyle eslik etmelerini istedi milletten.

Bugunde fosss bu arada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder