13 Ağustos 2009 Perşembe

83 iştee...

Ya o değil de zoruma gidiyor. Adam sevgilim var dedigi halde inanmadım. Üstüne inanmamam için herkes bişeyler yaptı. Gecen hafta full konustugum adam bu hafta selam bile vermiyor. "Mal mısın ? " diye sormak istiyorum. Mümkün müdür ? Mümkündür de demememek lazımdır.

Sıkıntıdan ne yapacagımı bilemiyorum. Gitti gider misali... Uzanıp söyle cimlerin üstüne yatmak gözyüzünü fln seyretmek istiyorum. Gecen haftaki Bogaziçi sefasını yenileyemeyecegime göre anca hayalini kurarım ben.

Ayrıca yine Elif'le konusuyoruz da kızla konusurken keyfim yerine geliyor gercekten. İzmir'e sırf onu görmeye gitmeyi düşünüyorum yıl içinde. Çok güzel ya uzaktaki insan için konusuyoruz da konusma su sekilde gelisiyor.. :

[b]Elif[/b]:
olsun bence biraz daha çekme bir şey yapıyor gibi olmasın
belki aklına gelir o der bir şey
MerVe...:
demezse de keyfi bilir :D
[b]Elif[/b]:
vaaay merve hanım gözlerim yaşardı bu gelişmeyi gördüm :D
keyfi bilir senin gibi canlı dolu dolu kızı kaybeder beyim hıh...
MerVe...:
arasa da bulamaz kii :)

Gel de böyle biriyle konusurken mutsuz ol. Yok canıım tarzım değil.

Ayrıca efkar havası bana yaramaz kii ! Su ana kadar bi faydasını göremedim. Görmek de istemem o ayrı. Birisi mutsuzken yanına geliyorsa anla ki sana hayırlı bir iş için gelmiyor.

Güzel gündü sanırım. Biraz da para kazansam daha süper olacak. Ya valla reklam teklifi fln yok mu bana ? Birisi bi reklam filmi fln cekmiyor mu ?

Ya olmadı parası olup da nasıl reklam vermesi gerektigini bilmeyen insanlar yok mu ? Yani işim sonucta size yardımcı olmak müşteri tarafındayız ayagı yapmadan hemde...

Gönül meselelerini atlatsam da bi rahat rahat calıssam diyorum. Demekle kalmıyorum istiyorum.

Arkadaslarım ve benim karsıma dogru insanlar cıksın artık lütfen. Hadi ben haketmiyorum dogru insanları da onlar da mı haketmiyor yahu !?

NOT : Bir de bir insan bi hafta önce 7 24 biriyle konusurken 3 günlük bi aradan sora nasıl bir oduna yada buzdolabına dönüşür birileri acıklasın lütfen !?

2 yorum:

  1. istemıyorsa buzdalabı gıbı olabılır sende oyleydın

    YanıtlaSil
  2. valla kime buzdolabı gibi davranmısım merak ettim. ismini de yazsaymıssın keske...

    YanıtlaSil