17 Ağustos 2009 Pazartesi

Nargile :)

Ya bu nargile süper bişeymiş. Cidden müthiş bişimiş yaa... Elmalı püfür püfür tüttürdüm tabi ama önce Ali'nin azarını okumanız lazım :

- Nargileye eyvallah ama sigara içerken görürsem seni kırarım bacaklarını !!!!

Hahahahah cok komikti ama kolay ögrendim. Biliyormusum meger ben nargile içme teknigini :)

Normalde cok sanslıyım diye gecinirdim ya. Meger öyle değilmiş. Sanslı değilmişim yani. Hayır sanslıysam da henüz bi hayrını göremedim. İş konusunda kendime güveniyorum dogru istedigim insanları istedigim seyler konusunda yönlendirip bişeyler yapabilirim. Yaptırabilirim.

Ben kendimi biliyorum. Evet dogru sekilde insanları etkiliyorum ama bu satış, reklam olayında forsum sökmüyor. Ne kadar kendime güvensem de - daha dogrusu ceneme- bi fayda etmiyor. Neden ola ki ?

Neyi yanlıs yapıyorum ki ? Anlatmak istedigimi anlatıyorum. Söylemem gerekenleri söyluyorum. Onlara yardımcı olmak için orda oldugumu da belirtiyorum. Ve neden bir arpa boyu yol gidemiyorum ?

Toplantılardan bi tanesi hatunun baska bir toplantısından dolayı olmadı. Diğerinde diger hatun kişi bütcesinin azlıgından yakındı. Bilmiyorum Allah bana sabır versin. Ahhh bir de unutmadan sans tabii :))))

1 yorum: