31 Aralık 2009 Perşembe

Sevelim, Sevilelim... :)

Eeuheueh süper ya... Senenin son günü olduğu için değil. Şirketteki ortam yüzünden. Yoksa son günmüş değilmiş çok da dert değil benim için. Yani diğer günlerden çok bir farkı yok. Maç olsa bugun benim için daha önemli olabilirdi yani sen anla!

Dün şirketin göbeğinde duran Sanalika "Çocuğu"nu süsledik. Acayip bişi oldu. Çam ağacı vardı ama onun yerine bunu süsleyen -benim başımı da dertten derde sokan- sevgili Volkan'ı tebrik ediyorum. :)

Sanalika "Çocuğu" neye benzer?Yalnız bu resimde eksiklikler var. Sonra da Ozan gibi bir fazlalık var. Çok şeker çıkmışlar yahu. :)
Hediyelerin geri kalanı da bugün eklendi. Onları da yükleyeceğim. Don't worry, be happy :)

NOT : Gani Müjde'yle tweetleştim mutluyum. Tamam mı? :)
NOT (bi daha) : Yeni yıl dileğim benim aşktı ama herkes öyle ottan bottan şeyler diledi ki utandım söyleyemedim.
NOT (bi bidaha) : Dün birine evlenme teklifi ettim. Beklemedeyim. :P




Dün akşam ben şirketteki içki ortamında sadece 2 tekila, yarım bardak da kokteyl içtim. Yani bişi olmadı.




Şirketin Clark Kent'i (yukarıda resimde sigarayı yakmaya çalışan vatandaş kendisi) benle sarhoş diye dalge geçip durdu. Bugün şirkete bir gelişi var yürüyemiyor... Hahahahah...

Bende dalga geçince

" Bak kızım dün ne içtiysem aynısından sana içiririm bugun. Görürsün yarın!!" dediği anda;

" Hakan noluyor? Nuri Alço musun len sen? Kıza gizli gizli içiyorsun?" sorusuyla Onur ortamı yıktı geçti.

Nasıl bi şirkettir bu değil mi? Üstüne üstlük ben dün erken kaçtım diye azar işittim yahu. Eğlence yarım bırakılıp gidilmez. Neyse 2010'un 31 Aralık'ına kısmetse.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder