25 Aralık 2009 Cuma

Sinir !

Hani şu "abi" vardı ya.. Hani çok iyi çok komik dediğim. Konuşmuyorum. Küstüm. Bitti...

Evet ona da küstüm. İlgilenmiyorum. Devam etsin o!

Çok saçma bi nedenden küstüm biliyorum ama öyle istedi.

Düzeltmeeeeeeeeeee : Küsmemişiz. Kendisi megalomanlığın tavan yapmış hali olduğundan havalara girmiş "azıcık".

Tamam tamam. Siz erkeklerin bu havalara girme huyunuzdan nefret ettim bi kez daha. Üstüne üstlük "Türk kızlarının egosu yüksek" yalanına da kendiniz söyleyip kendiniz inanıyorsunuz. Egosu yüksek mahlukatlar sizlersiniz canım. Hem de öyle böyle değilllllllllllll !!!

Hem "Türk kızları havalı" oluyor da erkekleri "megaloman" olmuyor mu? En alası oluyor... Bu kızları havaya sokan siz değil misiniz? Aylarca peşlerinden koşturup bi gece için yalvaran? Eeeeeeeee bu kızlar nasıl havalı olacak arkadaşım? Sen yapıyorsun.

He bir de "Bu Türk kızlarının bi tarafını kaldıran siz değil misiniz?" diye sorduğumda " Ben kimsenin bi tarafını kaldırmadım!" diyen yaratıklar var. O konuya girmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder