30 Aralık 2009 Çarşamba

Happy Hour...

Vay anasını sayın seyirciler...

Şirkette yapılan "happy hour" pek bir hoş. Pek neşeli yahu...

Yılbaşı çekilişi sonucu kimin bana ne aldığı sorusu dışında herkesi çözmüş durumdayım. Ay ay ay! Hani benim hediyem? Kim almış? Ne almış?

Neyse neyse... Keyifler iyi... Yarın akşam bir sürü yere davet edildim ama izin alabilir miyim evden? Bilmiyorum. Bol keyifli, bol eğlenceli yeni bir yıl dilerim... Pek muhterem efendiler sözlerime burada şimdilik! son verirken; öpücükleri demet demet sizlere gönderirim. ( bu cümle olmadı sanki :S )

NOT : Yeni yılda Bepanthen denen kremi piyasadan kaldırmalarını, aldığım ilacların dudaklarımı ve cildimi kurutmamasını diliyorum.

Veeeeee ve başka dileklerim de var ama onları sonra sıralarım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder