3 Aralık 2009 Perşembe

Tick Tock...

İş arkadaşlarımdan biri bugun benim yüzümden çıldırdı sanki... Onur Air'den internet üzerinden bilet alamadık sürekli sorun sürekli sorun toplamda 2 saat 10 dk uğraştık. Sonra telefonla arayıp aldık. 7 Tl fark ödedim ama koymadı yani... Hele de o kadar uğraşmadan önce söyleselerdi daha çabuk verirdim parayı..

Şimdi otelde yer bulamadım. Ne yapmalıyım? Nerde kalmalıyım? Cuma akşamı kimin evine gidilir yahu saat 6'dan sonra bilmiyorum...

Gün be gün yazıcam neler olduğunu merak etmeyin. Ordaki herşeyi belgeli ispatlı dakika dakika rapor edeceğim. Hem deeeeeeee kızlarla çektiğimiz bir çok - ama sadece güzel olanları- yükleyeceğim. Sonraaaaaa belki hayırlı bi kısmet bulur sizin yakanızı da bırakırım.

Zaman ilerliyor ve ben çok garip bi şekilde hissediyorum. Ciddi ciddi İzmir yolcusuyum. Misafir olacağım yani... :)

Neyse mutlu olmam lazım. Bu akşam kalabalık bir ekiple Efes Pilsen- Rytas maçına gidiyorum. Fanatik dediler bana ama olsun yaa birşey demiyorum onlara. Ve sonuna kadar takımımı destekleyeceğim. Sizleri de hem ekran başından hemde yanımızdan desteklemeye davet edebilirim sanırım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder