11 Aralık 2009 Cuma

Bu Kadarı Fazla !?

Yeter. Sıkıldım. Bu hal ve hareketlerden, kendini bilmez davranışlarından, ne yaptığını anlayamamaktan.

"Senle ilgilenmiyorum." demek için karşısına geçmeyi bekliyorum. Sıkıldım yahu yeter. Bi dursun! Bi karışmasın!

Hayatımda ondan daha aptal birini görmedim. Ne yapmak istiyorsa alelade yapmak varken bu niye? Bilmece gibi davranmak, kurmaca öyküler yaratmak, sebepsiz laf atışlar...

O kadar keyifli günümü de hiç etti. Neden mi? Konuşmayı aynen naklediyorum...

Kararsız.:
hop.
uç.
mmerrvve...:
hı ?
Kararsız.:
izmire gitmiyo muydun sen?
mmerrvve...:
gidiyorum.
Kararsız.:
kaçta?
mmerrvve...:
16.30
Kararsız.:
sabiha mı?
mmerrvve...:
hayır atatürk.
Kararsız.:
şahaneymiş o zaman.
mmerrvve...:
evet bencede.
Kararsız.:
sen kaçta havalimanında olcan?
belki sana bi kıyak geçebilirim?
mmerrvve...:
bu yagmurda motorla bi kıyak cekemezsin sanırım.
Kararsız.:
hayır.
mmerrvve...:
3 gibi fln olurum herhalde.
yada öglende cıkıp denizin annesine hediye almam lazım.
ne kadar sürer bi fikrim yok.
Kararsız.:
peki, sen bilirsin.
havalimanına gidince bana bi mesaj at, çaldır bişey yap.
mmerrvve...:
aynı ucakta olucaz demek mi bu?
Kararsız.:
saçmalama.
mmerrvve...:
ben maksat nedir anlamadım. sacmaladıgımı da sanmıyorum.
Kararsız.:
bende 15:00 gibi havalimanında olucam.
mmerrvve...:
22.30'da gitmiyor muydun sen?
erken gibi geldi o saat.
Kararsız.:
uçak geriye doğru rötar yaptı.
mmerrvve...:
cok mantıklı.
Kararsız.:
seninle aynı uçakta uçabilmek için uçağımı değiştirdim.
mmerrvve...:
sacmalayanın kim oldugu ortaya cıktı
tebrik ederim.
Kararsız.:
diyosun.
acaba izmire mi gidiyorum?
acaba bi yere gidiyo muyum?
belkide birini karşılamaya gidiyorum?
mmerrvve...:
olabilir.
Kararsız.:
belki de sein yolcu etmeye gidiyorum?
mmerrvve...:
oldu.
Kararsız.:
belki de gerizekalıyım, can sıkıntısından havalimanına gidiyorum.
mmerrvve...:
büyük ihtimal.
Kararsız.:
yada en mantıklısı uçaktan inen turistlere yazmaya gidiyroum.
mmerrvve...:
zor.
Kararsız.:
en sonyazdığım mantıklı oldu.
neyse işte, sen gidince bi haber et, iyi anımda olursam çekerim bi kıyak.
mmerrvve...:
peki.
Kararsız.:
budur.


Bu bence karaktersizlik göstergesidir. Neden mi? Sen birinden hoşlanmıyorsan niye böyle saçma sapan konuşmalar yaparsın? Yada böyle bi konuşma yapar mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder