24 Aralık 2009 Perşembe

Ohhh Shit!

Evvet bugun berbattı. Felaketti. Bok gibiydi.

Yataktan çıkmak istemedim. Mutsuzum. Keyifsizim. Mecburen işe geldim. Ama iş yok. Var da yok. Sıkıcı...

Poffffffffffffff diyorum. Ayyyyyyyyyyy diyorum. Heeeeeeeeey diyorum. Yok!

Sonunda şunu anladım. Kendi kendimi boşuna yiyorum. Bi an şüpheye düşecekken toparlandım. Ne oluyor yahu?

Abilerim sizlerle konuşuyorum. Çünkü çok komiksiniz. Çok eğlencelisiniz. Gülmekten konuşamıyorum sizinle konuşurken. He ama bu durum yüzünden de "hımmmmmm... nerden cıktı bu?" gibi sorular sormuyorum sanmayın. Hatta arkadaslarımdan biri benim durumuma şu şekilde yorum yaptı.

"xxxx: ben olsam evli olmasa yasina ragmen asik olurdum bu kadar ilgi fazla yani xD"

Evvet aslında bende normalde o potansiyele sahip bir insan evladıyım da bu adamların geyiklerine alıştığım için olması mümkün değil.

NOT : "Boşandım, geldim." diyorsa heeeeeeeeeeee o zaman bi durup düşünelim. :P


Ama süper insanlar ya ciddiyim. Her türlü muhabbet etmekten keyif alıyorsunuz. Beklemediğiniz cevaplar, sorular, hitaplar... Süper...

Hımm bi düşünelim aşık olma olayını... Düşündüm, taşındım evvet. Kararım şu :

BU YARATIKLAR ADAM OLMAZ!!! YORMAYIN GÜZELİM KENDİNİZİ! EVLENDİ, BANA BAĞLI DEMEYİN! NE NANELER YEDİKLERİNDEN HABERİNİZ YOOOOOOOOK! BENİM DE YOKTU SAĞOLSUNLAR DETAYLI DETAYLI NEYİ, NASIL YAPTIKLARINI AÇIKLADILAR... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder