3 Aralık 2009 Perşembe

GreenLight...

Henüz öyle bi durum yok. He ama olabilir de garantisi yok... :)

John Legend dinliyordum da aklıma geldi. Gecen yıl hani bana bi Cd vermişti bir çocukcağız hani şu Alright şarkısını kendisi söyleyerek ısınmaktaydı. Hani hani şey vardı ya... Neyse neyse...

"I'm ready to go right now" hahaha eger John gelicekse bende giderim yani n'olcak... :)

Sıkıldım zandımca...

Bugün bir an önce akşam olsa iyi olur. Olmazsa ne yapacağıma dair en ufak bi fikrim bile yok... Yarın şu benim inşaatçı amcayı görmeye gideceğiz. Valla ayağım çok feci ne babet ne topuklu giyebilirim. Ugg'larımı da giymeyip converse'lerimi giyebilirim. Kararsızım şu an.. Elbise giysem süper olurdu da off üşeniyorum. Eve gidip denerim. Anneme sorarım.

Ayyyyyyyy İzmir'e gidiyorum ciddi ciddi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder