7 Aralık 2009 Pazartesi

İşler...

Eski işimdekiler beni özlemiş. Beni arıyorlarmış. Tabi kıkır kıkır gülüp, eğleniyorduk. Herkesle aram iyiydi. Allah'tan hiç bi firmada demeyeyim de girdiğim iş yerlerinde sevildiğimi biliyordum. Çok eğlenerek yapıyorum bişeyleri...

Hangi işi yaparsam yapayım eğleniyorum. Bırakıp gideyim diye düşünmek bana göre değil sanırım.

Artık iki iş sahibi bi hanım duruyor karşınızda. Uzaklarda aramayın yahu. Burdayım. Benim. :)

Evet hafta içi proje geliştirme kısmı, ctesi - pazar da ev satış kısmında olacağım. Hani olur da ev almak isteyen abiler - ablalar varsa korkmayın arayın beni. :)

Belçikalı patronum Timoty geldi yüzüm kıpkırmızı adamla konuşamadım. Neden mi? Bugun hastaneden geldim. Kan verdim, dikişlerimi aldırdım fln. Yüzüm zaten delik deşik. :( Adam ne var ne yok diye sordu. Tesekkurler dedim. cevap vermeyip kafamı çevirdim. Ayıp oldu ama ne yapayım ya... :(

Bugun modum Sıla galiba 2 albümünü de karışık dinliyorum. Pek bi romantizm yüklendim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder