17 Aralık 2009 Perşembe

İsterdim.

Şu anda acayip mutlu olmak isterdim. Sevdigim insanlarla kahkahalar atmak isterdim. Güzel günlerin geleceğini düşünüp kendimi avutmak yerine; o günlerin varlığına inanmak isterdim.

Umudum olduğunu herkese duyurmak, istediğim herşeyi yapmamak için tek engel ben olduğumu söylemek isterdim.


Bu akşam yine maça gidiyorum. Evet gitmeyeceğimi söyledim ama vazgeçtim. İkna kabiliyeti çok yüksek insanlar tanıyorum. Ve ya dayak yemek zorunda olacaktım ya da maça gidecektim. ( ki çaktırmayalım maça gitmeyi acayip istiyordum.)

He ama arkada oturup sakin sessiz maç izleyeceğime söz veriyorum. Öyle ayakta hanım kızların işi gücü olmaz. Cıx cıx cıx...

Pink'ten gelsin ozaman "Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee don't leave meeeeeeeee"... Evet öpücükler de sunuldu... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder