14 Aralık 2009 Pazartesi

Sondan Başlıyorum..

İzmir'den dönmek için havaalanına beni Deniz ve Deniz'in babası bıraktılar. Deniz'le beraber Check in kuyrugunda bekliyorduk. Bi sıra daha az diye gectik durduk. Ama ohoo bi adam var bekle bekle bitiremedi işini. Şöyle kafamızı bi çevirdik Enka Su Topu Takımı... :)

Haha zaten çok az macera yaşamıştım İzmir'de; bir bu eksikti. Neyse velhasıl aldım biletimi. Son kontrolden gectim gecip boş buldugum yere oturdum. Allah'ım yanıma bi adam geldi kel, lensli, küpeli bi tuhaf...

Telefonla ugrasıyordum bende siliyordum gelen ıvır zıvır msjları. Adam konusmaya zorluyor. "Of puf" diyorum ııh faydası yok. Neyse tam ben telefona gömülmüşken "canım" dedi birisi sırtıma elini koydu. "Yok artık" dedim noluyoruz şöle bi baktım "hı?" dedim. Her zamanki gibi... "Aaa Mervecim"- gözlerini kocaman kocaman açmış caktırma gibi-" iyi ki bi laf ettik hemen küstün" dedi. Mal gibi etrafıma bakıyorum bende.

Aldı sırt cantamı grubun ortasına oturduk. Sonra ben kahkaha tufanından zor kurtuldum tabi. Hepsi cocuk gibiydiler. Onlar kamp için gelmişler ve biz aslında bi yerde karsılasmısız onlarla. "Yok "dedim karsılasmadık. "Niye?" diye sordu "görsem hatırlardım" dedim sonra da pişman oldum. Uçakta da onların yanında oturdum. Bi de o konusmaya çalısan adam var yaa ucakta yanımdaydıı... Çocuklardan birini oraya attılar izbandut gibi benide aralarına aldılar...

Bir de maçlarını Enka'da izleyebilmem için davetiye verdiler. Yanımda her maça 6 kişi götürebilirmişim. İyi de maça gidecek zaman mı var? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder