1 Aralık 2009 Salı

Yine mi SEN?

Evet sana diyorum. Yeter. Yine mi? Yeniden mi? Yeter...

Duymakta duyurmakta istemiyorum. Seni istemiyorum. Senin için en ufak birşey hissetmiyorum. Burdan söylüyorum. İlan ediyorum. Senden de konuşmalarından da düşünce tarzından da nefret ediyorum. Öyle bişeysin ki kırıp üzdüğün yetmiyor. Ağlamam senin için bişey ifade etmiyor...

Neden? Neden rahat bırakmıyorsun? Benden ne istiyorsun? Zaten söylememiş miydin? Bana karşı bişey hissetmediğini canın istediğinde birşeyler yapalım dediğini öğrendim ya zaten... Eeeee ???

Bitti canım. Bitti... Üzülmek istemiyorum. Seni düşünmek istemiyorum. Hayatımda bir yerin olsun istemiyorum. Gözümün önünde olmanı istemiyorum.

Senin yüzünden arkadaşlarımı kaybetmek istemiyorum. Onların yerinin dolmayacağı kesin... Senin yerin olmadığı için düşünmeme bile gerek yok.!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder