24 Aralık 2009 Perşembe

Bela2...

Dün akşam gittiğimiz bir etkinlikte çok çok çok tuhaf bi olay daha oldu. Ay yine bi yabancı!

Evet gidip bi turist bulayım ben Sultanahmet'ten evleneyim. Oh sende kurtul bende! Bu ne yaa...

Tamam Türk'ler benim gibi kızlara alışık ondan bakmıyorlar. İyi deee bu adamların ilgisini çekecek de bir özelliğim bir farklılığım yok. Hani oturduğum yerden kalktığım yok. Hatta bazen öyle oluyor ki çok sıkıldığım için yanımdakiler dışında bir şeyle ilgilendiğim yok.

Bırakın onun bana göz kırpmasını, el sallamasını ıyhhhhhhhh diyorum sadece...

Tamam birini atlatamadan 2.si çıktı. Yuhhhhhhhhhh bana....

He bir de aklıma gelmişken şu durum var ki sanırım kaşar filan gibi görünüyorum. Yani bu ara etrafımda benle ilgilenen insanlar abuk subuk kişiler. Saçmalıkkkkkkkk....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder