9 Aralık 2009 Çarşamba

Dün..

Dün yazamadım pardon ya. Neler oldu neler?

Şöyle bi konuşma gecti aramızda. Tamam hala mı diyorsunuz. N'apiiiiiiiim???


mmerrvve...:
izmir'de macınız vardı hani?
Kararsız.:
onlarla gitmicem, dönüşte onlarla gelicem zaten.
mmerrvve...:
hımm.
iyiymiş.
Kararsız.:
izmirde maç olmayadabilir.
kesinleşmedi hala.
başka bi maçımız var, ona göre karar verilcek daha.
mmerrvve...:
hımm..
Kararsız.:
yarın başka bi maç var.
mmerrvve...:
ooooooo
Kararsız.:
?
mmerrvve...:
hiç boş durmuyorsunuz manasında demiştim.
Kararsız.:
bakalım işte.
yarın gidersek, haftasonu gitmeyiz muhtemelen.
yarın ki turnuva olcak zatne, 2 maç yapıcaz.
öyle olunca, haftasonu yol-maç çekilmez.
mmerrvve...:
tabi tabi.
yorucu olur cok.
Kararsız.:
bakalım.
izmirde olurum ama kesin.
mmerrvve...:
fakettim.
*farkettim.
Kararsız.:
ona bakıydum hatta.
cumartesi sabahtan gidiyim diye düşündüm.
mmerrvve...:
onur air fiyatları süper ona bak istersen.
Kararsız.:
bakalım.
ucuz zaten ya.
mmerrvve...:
thy pek ucuz sayılmaz.
Kararsız.:
pegasus.
onur u sevmiyorum çok.
mmerrvve...:
peki.
Kararsız.:
al, onur uçakları listeyelemedi.
sitesi bile rezillik.
mmerrvve...:
ben alırken gayet iyiydi
sende sorun vardır.
Kararsız.:
firefox ta sorun varmış.
sen cuma akşamı uçuyodun di mi?
aynı uçağa mı alsam ki?
mmerrvve...:
haha.
Kararsız.:
2230 muydu?
mmerrvve...:
hayır
16.30
Kararsız.:
ha iyi o zaman.
mmerrvve...:
iyi derken ?
Kararsız.:
aynı uçakta uçmayalım.
uğursuzluktur.
mmerrvve...:
kesinlikle.

Bu kadar saçma bi konusmayı yaptığım için kendimle ne kadar gurur duysam azdır. Az yani değil mi???

1 yorum:

  1. Merve buna yorum yapmazsam ölürüm canm yaa :D
    Bu kararsız arkadaş kararsız olduğu kadarda salak bence :) Ya böle bişey olamaz konuşmaları başa dönüp okusa kendi de gülecek. Kendisiyle bu kadar çelişen konuşmalar nasıl olur ya.. haftasonu gitmeyiz muhtemelen ama pazar kesin ordayım :D şaka gibi yaaa hatta cuma senle aynı uçakta uçalım muhahaha ayy çok güldüm Allahta seni güldürsün. Böyle konuşma sadece lafontenden masallarda olur sanırdım. Bence ilk okul kitaplarına koyulmalı anlatım bozuklukları dersinde :D

    YanıtlaSil