21 Aralık 2009 Pazartesi

Cumartesi...

Cumartesiler hep bi aksiyon dolu oluyor yahu...

Geçen hafta Swiss Otel macerası, bu hafta Twitter'ı birbirine katmış olmam. Sakin olamıyoruz. :)

Cumartesi günü 2. işim olan danışmanlık için Büyükçekmece denen nerdeyse "pasaport" isteneceğini düşündüğüm taaaaaaaaa annesinin nikahındaki yere gittim. Ordan 3buçukta çıktığım halde maça zar zor ilk yarı sonuna doğru yetişebildim.

Neyse maç bitti. Ne mi oldu? Tabiki yendik. Arkadaşlar aradılar Kanyon'a yol aldım. Eve gidecekken... Donduk ama resmen donduk. Dışarıda oturduk sigara içen kendini bilmez, sivri zeka arkadaşlarım sayesinde. Eh tabi eve bi gittim ısınamıyorum. Kaç kat hırka giydiysem yok.

Sonra tabi sürekli twitter kontrolündeyim ya. Millete laf yetiştirip durdum. Çooooooook komikti ya... :D

Önümüzdeki cumartesi de hareketli geçeceğe benzer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder