14 Aralık 2009 Pazartesi

Anladım ki..

Boşuna canımı sıkıyorum. Yani sıkmak için yer arıyorum. Şöyle bir bakalım.

1. Arkadaş olarak düşündüğüm bazı insanların öyle olmadığını anladım. ( N'olmuş? Olabilir.)
2. Erkeklerin güvenilmez olduklarını anladım. (Herkes için geçerli. Erkekler için değil sadece.)
3. Düşünmenin fayda etmediğini öğrendim. ( Bazı şeyler kendiliğinden oluyor.)
4. Tatil çok güzel bir şey. ( Olmadığını söyleyen oldu sanki.- Türkçe'de anlatım bozuklukları örneği...:)
5. Kendin olmanın keyfi, göz göre göre mutlu olmayı hakettiğini anlamak. ( Bu yaşta anca.)
6. Yaşlı gibi davranmaktan vazgeçmeliyim. ( Çok fazla düşünmemeye gayret etmeli tabi.)
7. İnsanın değerini kendi belirlermiş. Yanındaki arkadaşlarıyla hemde. (Çok geç anladım, hatalıyım evet...)

Yanımda olan, arkadaşım olan herkese ama herkese teşekkür ederim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder