1 Aralık 2009 Salı

Çiftlik.

Evet seviyorum orda olmayı. Çok eğlenceli çünkü orda zaman geçirmek. Tabi ki dayım Digiturk cihazını getirmeseydi daha süperdi. Neden mi? Tüm haftasonu hiç bir sey izleyemedim... Efes Pilsen maçını kastediyorum tabi ki...

Neyse baya turladım gezdim çiftliği. Azıcık da olsa atları görebildim ama uzaktan... Sonra küçük kuzenlerle oyunlar oynadım. Tatlılar yaptım sabahlara kadar. Gitmeden zaten kocaman bi tepsi revani yapmıştım herkes bayıldı. Revani bi günde bitince gece yarısı kadayıf tatlısı yaptık. 3 tepsi hemde. Bekle bekle nereye kadar? Saat 3'ten sorasını bilmiyorum uyuyakalmısım...

Neyse ertesi gün kadayıftan yiyenler de bi baygınlık oldu fln. İyiler iyiler pek sevmişler... :D

Sıkıldım ama annem mutluydu. Yani ordaki performansımdan memnun olmamaları mümkün değildi zaten. Neden mi? Babam arife gününden itibaren hastaydı ne bayram namazı, ne cuma namazı hiç birini göremedi. Tabi bizde ertesi gün burnumuzun ucunu göremedik. Uykusuzluktan.

Benim kronik uykusuzluguma zaten care bulamamıştım. Babamın hasta oluşuyla uyku kelimesi rafa kalktı. Ayağım mı? Ayağım mikrop kaptı galiba garip bi ağrı var bi de tıp tıp yapıyor.

Gözlerim yanıyor... Gelicem yine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder