3 Ocak 2010 Pazar

Çirkinim...

Çirkinim bir şeye benzemem,
Balık etliyim süzülemem...

Bak şarkıya bak tam beni anlatıyor. Hem çirkin, hem şişko, hem geveze...

Yılbaşı süperdi. Biliyorum geç kaldım yazmak için. Ama çok eğlenceliydi. Robert sağolsun. :) Ev partisi dediler ama süperdi. Karaoke yapalım dedik ama mikrofon çalışmadı. Sonra Berry'nin müzikleri ile dans ettik, bağıra çağıra şarkılar söyledik...

Ne şeker insanlardı ah bi bilseniz... Berry, Kleri, Selin, Yakup, Mert, Lale,Semih, Gülnihal, Salvo (sanırım), Moti, Erdem, Simone(alman misafir) ve kahraman Robert.. Ehueheueh...

Kleri'nin süper bi sesi var. Söylemeden geçilmez o derece... Lale'nin de çok derdi var ya... Sonraaa biri Robert'i durdursun. Önce birbirine kattı ortalığı sonra da yattı uyudu. ( Okuyorsan bak bi kez daha söylüyorum.) :)

Bir resimlerimiz var. Semih'ten aldığım anda yüklerim. Merdiven başında çekildiler ve Mert'in kucağında yatıyorum. Tamam abartmış olabilirim ama öyle işte... Zaten resimlerde bir frikik vermişim ki sormayın. Yani elbise giymeyi bilmeyince böle oluyor sanırım. Öğrenmeli öğrenmeli...

Neyse başka ne oldu bi düşünelim... Heh tekila içtik, sonra ben bi bardak şarap içecektim ki çok kötüydü.. Evet berbattı. Sonra Robert imdadıma yetişip süper bi kokteyl hazırladı. Çok fazla içilmedi. Tekila dışında yani... Başka bir şey yapmadık diyecektim ki ben birine evlenme teklifi etmiş olabilirim diye geçti aklımdan... Evet Semih'e hemde! Yemek hazırlanırken daha dogrusu o yemeği hazırlarken söyledim sanırım. :D

Heh bir de birinden hoşlandım sanırım yani emin değilim henüz. Yani hem uzaktakini, hem kararsızı unutmam konusunda yardımcı olabilir amaaaaaaaaa o beni istemez. İstemez gibi geliyor... Offf her zamanki gibi yine saçmaladım...

Tamam tamam sustummmmmmmmmm... Bu çocuk bana bakmaz zaten... Neyse neyse neyse...

1 yorum:

  1. unuturmuyum unutamazmıyım bılemedım şimdi.ama unutmalı onu bılıyorum. bugun senınle konustgumzda vazgecmem demıştım ya.yok olmıcak yapamıycam artık bu kadar seyden sonra vazgectım yanı gecıcem becerebılırsem :S

    YanıtlaSil