28 Aralık 2009 Pazartesi

R. R. E. E. I. :D


Evvet kısaltmaların uzun hali... :

Ricky Rubio'yu Evlat Edinmek İstiyorum. :)

Dün geceki Real- Barça maçından sonra söylediğim bi sözdü. Kısaltması da süper. :D

Hani şöyle afacan çocuklar vardır ya... Saçlarını karıştırmak istersin, bıcır bıcır konuşmaya müsait. Aynen öyle bi görüntüsü var çocuğun. :D

Karıştır saçlarını, sarıl öp. Bende o hisleri uyandırıyor bu çocuk. :D

Evlat edinmek istiyorum onu. Böyle gözümün önünden ayırmayayım. Kimse yaklaşmasın. Bir de tanıdık bi havası var ama çözemedim şu an. Hatta uzunca zamandır çözemiyorum.

Neyse İspanyol bi sevgili bulayım ben... :D

Ricky'nin blogundan alıntı son söz... :

"Thank you from the bottom of my heart."

NOT : Ayyyyyyyyyy çok tatlı bişi buuuuuuuuuuuuuu! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder