14 Aralık 2009 Pazartesi

Şok 1...



Kızların haftalık Swiss ziyaretlerine bende katıldım. Katılmaz olaydım demeyeyim de katılmakla pek iyi bir şey yapmamışım. Neden?

Biz orda otururken daha dogrusu süper ötesi pizzalarımızı yerken turistler geldi. Öyle bakıyorlardı ki... Bende içlerinden birisine gülümsedim. Allah'ım eşekliğime bak...

Adam beni yanına çağırdı. Tabi ki saftirik bende gittim. İngilizce bilip bilmediğimi sordu. Çok az bildigimi söyledim. Anlamakta problem yok da konuşurken tekleme durumu var. Neyse adam bi süre konuştu bende " evet, hayır, belki, sanmıyorum, bilmiyorum" diye kestirme cevaplar verdim.

Sonra adam bana otel odamın numarasını sordu.. "Hı?" dedim direk. Bi kez daha sordu tekrar inanamadıgımdan aynı cevabı verdim. Sonra ingilizce anlayıp anlamadıgımı sordu. Çok çok iyi anladığımı söyledim. Elini sıktım direk arkamı döndüm. Masaya tabi nasıl bir gidişim olduğunu görmeliydiniz. Ama tahminde güçlük çekmezsiniz.

"oha oha ohaaaa!!!! ohaaaaaaaaaaa hatta" diye gittim ve sandalyeye yıgıldım. Ve bütün 2 gün o muhabbet üzerine döndü. Yanımda 3 tane daha şahidim olmasaydı. Adam elimi tutup bırakmadığında görmeselerdi kimseyi inandıramazdım. Ki adam bir de... Ay neyse bee... Nasılsa bir daha karşılaşma ihtimalim sıfır... Ya da yakın...

Cumartesi günü resmen manyak gibi gezdik İzmir'de. Forum Bornova süperdi. Alışveriş merkezindeki yere yansıtılmış ışıklar da müthişti. Deniz annesinden odası için istedi. Hahah. :D

İzmir ve gevrek diyorum... Başka da bir şey istemiyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder