30 Aralık 2009 Çarşamba

Everbody Knows...

John Legend - Everbody Knows'la başladık güne... Haydi rast gele...

One more try...

Bu adamın sesiyle acayip bişi oluyor sanki. Çok garip eskileri hatırlayıp kendi hatalarıma gülümseyebiliyorum. Hatta bazen onun sarkılarına eslik ederken aglayabiliyorum.. Çok yetenekliyim. Ama onun sesiyle ağladığım zaman yanlış hatırlamıyorsam geçen yıl şubat-mart civarıydı. O çocuk bana John'un albümünü verdiğinde...

"Nefret aşkın bir adım gerisindedir" diye okumuştum bi yerde çok önceden. Çocuğa aşık olmadım ama ondan bi anda nefret edebildim. Nasıl yaptım? Bilmiyorum.

Hani bişey vardır sizi içten çökertir. Nedenini bir türlü anlamanıza izin vermez. Sebepsiz yere mutsuz olursunuz. Yaşlıdır ruhunuz. Şu an aynen öyle...

Kapat gözlerini,
Sustur herşeyi
Bul bir bir sebepleri
Anlatır belki
Sonuçlar seni...

Sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrr, Merve.. :)

2 yorum:

  1. Güzel bir şarkı, zaten adam hem yakışıklı hem güzel sesli, daha ne olsun değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle. Bir de gelse de şuracıkta dinlesek şu adamı. Valla gelmiş olsun gidip izlemesemde mutlu olabilirim :)

    YanıtlaSil