29 Aralık 2009 Salı

Başım Ağrıyor!

Feci bir baş ağrısıyla savaşıyorum. Mümkünse bir daha dün geceki vukuatımı tekrarlamayacağım. Hatta ve hatta bir daha olmaması için ne gerekliyse yapacağım. Ama bu kadarı bana bile fazla?!

Dün akşam saçmaladım da. Hem de az buz değil. Bayağı bir saçmaladım. İlginç olanı pişman değilim. Hatta birine sarılma ihtiyacımı bile karşıladım diyebilirim. Canım istedi sarıldım birine. O da sarıldı.

Durun yahu! Bir şey yok. Bi arkadaşıma sarıldım. Omzunda ağlamışım. Mutsuz olduğumu söylemişim. Gitmek istediğimi... Nereye gitmek istediğimi de anlatmışım sanırım. Rahatladım akşam akşam. Mutlu mesut yattım, uyudum.

Uyandığımda bir baş ağrısı. Ama korkunç. Canım acıyo yaa... Beynimin içine bıçaklar saplanıyor sanki!

Bu kadar zor olmasa herşey. Zorlamasa beni. Daha basit olsa çözümler...

Soruyorum işte "Hayaaaaaaaaaaaaaaaat beni neden yoruyorsuuuuuuuuuuuuuun???"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder