7 Aralık 2009 Pazartesi

Yuh...

Tam İzmir moduna girmiş durumdayım. Neden Sıla dinlediğim belli abicim.

Geçen hafta anlatmadım ama asabım bozuk hala yazabilirim.

Hani İzmirli kararsız vatandaş var ya :

Gecen hafta "izmir yolcusu" diye bir giriş yaptı. "Hı?" dedim doğal olarak. "Ben bu hafta gitmekten vazgeçtim. Önümüzdeki hafta karşılaşırsak şaşırma." dedi. Bu ne demektir yahu?

Niye der insan böyle birşeyi?

Ya bundan sonra böyle kalır mı? Kalmaz.

"Peki" dedim. "Nereye içmeye gideceksiniz?" diye sordu. "Bilmiyorum. Kızların mekanı var oraya gideriz belki." dedim. Gelen cevap şaşırtıcı.

"Söyleme tabi söyleme. Gelirim ben oraya olmaz." ohaaaaaaaaa! "Bundan korktuğumu düşünmüş olamazsın." dedim. Ve konuyu kapattım.

"Denize düşmüşüm
Yılan da ben olmuşum
Kurtuluş iksirlerimi yanlış kazana dökmüşüm
Sen bişey yapmamışsın ki elmayı parlatıp
Ben ısırmışım yine ben ölmüşüm."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder