25 Aralık 2009 Cuma

da da da da, da da da da da da da, da da da da da, da da.. :)

Pleaseeeeeeeeeee Don't Leavvvvvvvvvvve Meeeeeeeeeeeeeeee !!!

Bunu diyeceğim bir kişi bile yok yahu. He ama biliyorum ben süper insanlar buldum şu ana kadar. Kesin yenisi de eskilerin önüne geçer iyilik konusunda.

Evet evet. Müthiş yeteneklerimi artık bu konuda da kullanacağım. Haha doğru enerjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... :)

Gelsin biri gitsin biri silicem gelmişi geçmişi... Haha ortaya karışık bir ruh hali... Evvet doğru.

Acısıyla tatlısıyla bu böyle. Benim hayatım işte. Bi inişte bi çıkışta, bi neşede bi hüzünde, bi güzellikte - ki olmadı sanırım öyle bişey- bi çirkinlikte...

Bu böyle işte.. Bi dikiş tutturamadık işte... Bi aynı olmuyo bi iş de.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder