23 Aralık 2009 Çarşamba

Bi Kız Vardı...

Manga ve İz Bırakanlar Unutulmaz...

Ben deliyim ya. Cidden bi mail geldi diye sevindirik oldum. Sonra başka birine mail attım. Deliyim evet evet evet...

Şundan 4-5 ay öncesine kadar nasıl biriydim diye bi düşündüm de daha umutluydum herşeyden. Verdiğim karşılıkları alacağımdan... He şimdiyse ne düşünüyorum bilmiyorum.

Yüzümde sivilceler çıktı ağlamaya başlamak için geç kaldım ama tam 1 buçuk aydır yüzümdeler. Berbat durumda. Eskiden makyaj yapmadığımda ne kadar mutluydum simdiyse saçlarımla kapatıyorum yüzümü. Ah bir de unutmadan bu sıra saçlarımı çok beğeniyorlardı. Saçım da da kepekler olmaya başladı. Hayırlı uğurlu olsun...

Yazık yazık yazık...

Kimse benim herhangi bir şeyimi beğenmesin rica ediyorum ya. Ellerim dediler, yara bere içinde kaldı, yüzüm dediler sivilce doldu, saçım dediler ahanda şimdi kepek oldu. Yuh ya ne göz var kardeşim sizde !!! Çirkinim yahu bunu kabul edin dönün gidin lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder