18 Aralık 2009 Cuma

Merak Ediyorum..

"Yıllar geçtikçe sıradan mı olacaksın?
Yoksa yenilmeyip zamana
Sevdiğim gibi mi kalacaksın?"

Candan Erçetin - Merak Ediyorum

Valla sizde merak ediyor musunuz? O aşık olduğunuz kişinin yıllar sonra değiştiğini? Buruştuğunu :) Kilo aldığını? Zayıfladığını?

Ağırbaşlı, sakin, sessiz bi insan olduğunu? Çocukları, torunları olduğunu? Saçlarının beyazladığını ya da kel olduğunu? :)

Güzel olur sanki. Onu o haliyle görmek. Tabi onunla yaşlanmak varken sonradan karşılaşmak çok koyar insana diye düşünüyorum. Eski halini anar durursunuz bi zaman. Sonra alışırsınız ama o hali size yetmez.

Eskisi gibi olsun istersiniz. Gülsün yine gözleri, sıcacık olsun. Size bakarken içi titresin. Sessizliği sevmesin.

Yok benim biriyle yaşlanma hayalim fln. Neden mi? Ben evde kalacağım. Ciddiyim. Kimse beni beğenmeyecek, kukumav kuşu gibi tek başıma yaşlanıp; tek başıma öleceğim. İşte sizlerde şahitsiniz.

Kimse de hayatıma girmeyecek 1 yıl boyunca. Bu kadar! Bitti!!!

Not : Yanlış oldu. 1 yılda yaşlanamam o kadar. 30 yıl boyunca diyeyim ben :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder