22 Aralık 2009 Salı

Hastayım Sanırım, Yani...

Evet bütün gece lavabo ve yatak arasında mekik dokudum. Hayır evde yan gelip yatmıyorum. İşteyim çalışmaya çalışıyorum.

Gözlerimin etrafı mosmordu, yüzüm bembeyazdı. Bi de sabah sabah makyaj yaptım. Offff kapanıyor gözlerim tutamıyorum.

Öğlende ne yediysem o akşam bişey de yemedim midemi bulandıracak. Uykumu kaçıracak.

Heh bir de dünden beri şunu anlamış bulunuyorum. Kendi yaşıtlarım veya benden 1-2 yaş büyük erkeklere hitap etmiyorum. Yok yok ciddiyim.

Bu ara konuştuğum her "abi" benim ne kadar hoş olduğumdan bahsediyor. Ve standart laf " tanımıyor olsam asılırdım" höh yani...

"Asılmış kadar oldunuz efendim." diyemiyor insan tabi. Hele içlerinde bir tanesi var. Güldürüp duruyor beni.

Dün gece çok fenaydım işte. Facebook'ta status bildirdim. "Uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. :(" diye. Arkasından yastığa başımı koydum ama telefon çalıyor. Açtım.

"Eee eee eeee ee dandini dandini dastana" diye ninni söylüyor bu komik insan. Öyle kahkahalar attım ki direk " Sus kız! Evdekileri uyandıracaksın. Sonra konuşuruz. Hadi iyi geceler." diye sıraladı. Bende anca " tamam iyi geceler." diye kıkırdayabildim.

Sonra Facebook'tan mesajlaştık. Niye telefondan mesajlaşmadık bilemiyorum tabi. :D

Hayır o değil de benim kadar başka biriyle uğraşıyorsa hanımı bunu bir temiz dövmeli. :D

O'nun söylediği sözü yazayım da tam olsun.

" Erkek milleti yapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr..."

Yapın yapın aferin size...

1 yorum:

  1. okurken bile eğlendim tekrar xD "erkeek yapaaaaaarr...!!" ama bı durulsunlar azcık cok yapıyolar xD

    YanıtlaSil