5 Şubat 2011 Cumartesi

Yine Yazı Bekleriz.



-Belki saklarız onu kalbimizde bir delik açar gibi.

Yaz ısıtır beni. Yaz güzeldir. Yaz geldiğinde yüzüm bi başka güler benim.

Soğuk kapatır, karartır, içimi acıtır, yorar, hırpalar.

Yazın çıkmalıydın karşıma. Sıcak en tepedeyken. Bi gölgeye hasretken. Ufacık bulut olduğunda "oh be" derken.

- Yine yazı bekleriz.

Senle beklemem ben. Seni de beklemem. Geriye baktığımda gördüğüm hiç bir şey yok. Sen yoksun. O yok. Bu yok. Kimse yok.

Ben kırmadım kimsenin kalbini. Ben bozmadım huzurunu. Ben kaçırmadım uykularını.

Geride kalan kimsem yok o yüzden. Ardımdan dökülen 2 damla gözyaşı bile yok. Varsa eğer o da şu ana kadar beni seven tek erkek tarafından olmuştur. O'nu da üzmek istemedim ben. Üzülmemesi için sabrettim. Denedim. Eminim.

Bi habersin herşeyden. Bi haber.

Ne olur sorma, duyma, görme, bilme. Öncesini konuştuk da sonrası daha çok aklımı çeldi benim. Güzeldi. İlk defa hayal kurmak güzeldi. Korkmadım. Sen vardın. Korkmadım. Çünkü kelimelerin sırayla döküldü ağzından :

- O günler hayal olarak kalmayacak.

- Gerçekten mi?

Diye sordum ya ben. İnanamadığımdandı, çocukluğumdan değil.

Ps : bi fotoğrafla bir sürü kişinin aklını çeldim ya eyvahlar kovalasın. Şu bbm fotoğrafı Caner'in çektiği fotoğraftı. Ve sayesinde 3-5 hareme cariye olarak gireceğim sanırım. Açılın. 7 kocalı Hürmüz'ün son sürümü geliyor. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder