8 Şubat 2011 Salı

Dile Kolay.



- Bile bile düştün sevsen o dinlemez "canım" dersen.

Hatalar insanlara mahsus. Kabul ediyorum. Ama kimi zaman diyorum ki "artık ben hata yapmayayım." yani bi gün senin gibi bi "hayvancık" da hata yapsa fena mı olur ki? Ah Pardon! Senin hatalarının yanında benimkiler ne ki?

- Anlamaz ki o zalim yar. Gezer gezer uzaktan bakar.

Bak bak. Ama dur bir de seyret çok lazım hakikaten. "Bu benim eserim" diye gurur duy bir de. Bitmez, tükenmez bi hal bu. Enerjini sevsinler.

- Bırakmaz ki öldürmeden.

Biliyordum zaten. Ecelim elinden olacak. Ya da sebebim sen olacaksın. Bu içimi kemirmelerin bi bitse. Bi tükense. Bi yok olsa. Beni biri gelip yenilese. Bi değiştirse. İzin vermiyorsun ki. Ne zaman ayaklanıp dik duruyorum? İşte o zaman sen yoktan var oluyorsun. Bana ne garezin var?

Ne istiyorsun? Amacın ne? Beynimi vıdı vıdı yemelerin bittiyse... Bi izin ver artık. Duymak, görmek, bilmek istemiyorum. Evet, kendime engel olamıyorum. Ama en azından deniyorum. Başarılı olmak istiyorum. İstemek nedir biliyor musun? Öğrenirsin umarım. Teşekkürlerrrrr. Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder