10 Şubat 2011 Perşembe

Selam Söyle.


Günün şarkısı bu : http://www.dailymotion.com/video/xgvv5k_nilufer-tnk-selam-soyle-2011_music

Sözler de bir eğlenceli ki sorma. Hani ben yazsam bu kadar olur. :)

Git ona git benden selam söyle
Selam söyle
Aramasın artık hiç beni öyle
Beni öyle
Git ona git benden selam söyle
Selam söyle
Son pişmanlık fayda etmez git ona söyle
Git ona git benden selam söyle
Selam söyle
Aramasın artık hiç beni öyle
Beni öyle
şimdi çok mutluyum yanımdaki sevgilimle
Son pişmanlık fayda etmez git ona söyle
Onun burnu kaf dağında
Söz söylenmez yanında
Kendini beğenmişin biri o..


Çok iyi değil mi şimdi?

Tam O'nu anlatıyor.

Git git. Valla söyle yani. İyiyim. Mutluyum. Huzurluyum. Yani bi derdi varsa içine atsın. Dışına çıkaramasın. O derece. :D

Havasına s.çayım yani. Öyle de havalı. Öyle de asalet kumkuması bi hali var ki. Offf. Evlere şenlik. :D Üzgünüm. Bana göre değil. Öptüm. Byeeee. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder