4 Şubat 2011 Cuma

Ya Sonra?




Nedir derdin söyle diye
Bir gün bana sormadın
Yüzüme bakmadın
Bilsen nasıl acı çektim
Kendim kimse görsün istemedim
Candan seven birini bekledim

Sen yoktun ki, bu kara günlerde
Başkası vardı gönlünde
Gerçekleri gördüm yeter dedim

Bu günün birde yarını var
Mutluyduk belki, bu güne kadar
Ya sonra, ne yaparım senden sonra
Acımadan geçer yıllar
Zamanla yalnızlık başlar
Yola çıkar pişmanlıklar
Kal, sevgini de al
Gidiyorum ben, sen hoşça kal
Bugünlerin yarınları var, gidiyorum ben sen hoşça kal

Bilmem nasıl yaşarım ben
Böyle karşılıksız severken
Kopmalıyız iş işten geçmeden

Alışkanlık betermiş hepsinden
Korkuyorum her biten günden
Bırak kalbimi sen şimdiden

Anla beni sevgilim
Bıraktım seni
Kal, hoşçakal

-------------

Sabah metroda çalıyorlardı. Öyle canım istdi ki dinleyeyim. 1 saattir dinliyorum ofiste.

Neler anlatıyor bana? Offf ne anlatmıyor ki?

Şu geçtiğimiz 2 yılda ne aptallıklar yapmışım ki ben. Neleri harcamışım? Neleri kapatmışım? Neleri geri dönüp başa sarmışım?

Benden bi b.k olmaz aslında. Bu ispatı işte.

Ben yine yaptım bişeyler. Zeki ve uzun insan seviyorum bu kesin. Bu konuda da çok da başarılı olmayan girişimlerde bulundum tabi. Birinden bile pişman değilim, onu sorarsan. Ben istedim, oldu. Ben istedim, yaptım. Şimdi bıdık bıdık üzülmemi gerektirecek bir şey yok.

Ama olan olayları engelleyebilirdim, en azından daha az yara alırdım. Yara da değil be, hırpaladım durdum kendimi yok yere.

Olan olaylara karşı öylesine soğuk kanlı davranmayı öğrendim ki, ne artık gerçekten istediğim tepkileri veriyorum. Ne de kime gerçekten ne hissettiğimi söylüyorum.

Bazen sadece "olsun" diye yapıyorsun bişeyleri. "Olsun!" . Olur. Oldu. Olacak. Budur aslında.




Ps: Cosmotürk'te yazılarım çıkmakta. Pek bir mutluyum. :)

http://www.cosmoturk.com/kose-yazilari/kadin-ne-ister-ahcae.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder