24 Şubat 2011 Perşembe

Bahar Gelsin.




Bahara hasret kaldık. Bi de benim güneş görmem gerek. Güneş enerjisiyle çalışıyorum ben. Bu lanet, kasvetli hava bütün hayat enerjimi çekiyor. Çiçekler görmek istiyorum artık. Güneş, mis gibi hava.

Rahat rahat elbise giymek istiyorum mesela.

Bugün yazdıklarım için en güzel sözleri duydum. Ve söylediği bi söz mesela acayip etkilenmemi, daha çok saygı duymamı sağladı...

- Sagol Merve tweetlerinle çok renk katıyorsun günüme. Üzüntülerinin azaldigini da görmek ayrıca güzel :)

Üzüntülerimin azalması... Evet, iyileştiğim bu kadar belli demek ki... İkinci güzel cümle :

- Evet; hayatı anlama tarzın ve yaklaşımın, spor sevgin, komik olman, kelime kullanma becerini takip ediyorum :)

Bu sözlerin benim için ne kadar önemli olduğunu bilemezsiniz. Gerçekten. Çok teşekkür ederim.

Çok güzel değil mi? Sizden büyük birinin yazdığınız şeyleri ciddiyetle takip etmesi, bunları bu sözlerle dile getirmesi. Söz veriyorum. Kitabım çıktığında göndereceğim. :)

Neymiş? Bahar gelecekmiş. Ben böyle olduğum, onu beklediğim için yüzüm hep gülecekmiş... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder