14 Eylül 2010 Salı

Yapma!

Bir insan bir hatayı bir kez yapar değil mi? Olmaz! Ben bir hatayı 3-5 kez yapmadan duramıyorum. Öyle normal insanlar gibi ders çıkarmıyorum. Nerde var deli? Ben orada soluk alıyorum.

Yoruldum. Cidden yaşadığım bi ilişkide yoruldum. Hatta tükendiğimi hissediyorum. Sebebi belli. İstemediğim şeyleri yapıyorum. Herkese ders verirken kendim binlerce kitabın hepsini bile okusam bir tane bir şey anlamıyorum.

Canım acıyor, içim acıyor. Neden? Çünkü "aslaaaa" ama "aslaaaa" birine 2 cümle kurmayacağım. Bir tanesi

- Seni özledim.

ı-ıh. Yasak. Bitmiştir. Ah her seferinde bitti diyerek başa dönen yegane yetenekteki insan olarak bu sefer sadece sözlerime dikkat edeceğimi söylüyorum.

Cidden sakin biri değilim. Her gittiğim yerde farklı bişeyler bulurum. Farklı davranırım. Ya bi kez buradaki olayları okusa anlayacak. Ama yok. Gururuna yedirip okuyamaz. Ah ah...

Kendime Nil'den Ne garip adam şarkısını armağan ediyorum.

kendime buldum bi Garip Adam
üstüme gelme yine bozuk kafam
kaderim mi garip ama gercegim mi
ya da öyle garip degilde garibim mi
yok ama belli olmaz
kollarını sararsın sarılmaz
ona güven olmaz
seversin taparsın oralı olmaz
o hali inanılmaz
egersin bükersin kırılmaz
yok ona ulaşılmaz
şu alemde tek kalsam o benim olmaz

Ne Garip Adam Ne Garip Adam
Ne Garip Adam
öpsem anlamam
tatsam anlamam
baksam anlamam

yok ama belli olmaz
kollarını sararsın sarılmaz
ona güven olmaz
seversin taparsın oralı olmaz
o hali inanılmaz
egersin bükersin kırılmaz
yok ona ulaşılmaz
şu alemde tek kalsam o benim olmaz

Ne Garip Adam Ne Garip Adam
Ne Garip Adam
öpsem anlamam
tatsam anlamam
baksam anlamam


Aha! İşte tam benlik..

3 yorum: