20 Eylül 2010 Pazartesi

Ateş!




Farkettim ki ateşle oynuyorum ben. Burada yazmak bir şey değil de. Yaptıklarım, söz dinlemeyişlerim...

Evet "ateş"le oynuyorum. Çivi çiviyi söker - sökmez. Gider - gitmez. Biter - bitmez.

Aklım başka söylüyor, duygularım başka. Bir diyorum ki "zaman gerek bana." bir de "yenisi gelsin.".

Ahhh! Ne hissediyorum ben? Hayalkırıklığı dışında. O çok ağır. Yani baksan unuttum izi yok. Ama sorsan... Peki O?

Ahhhh! Aklına bile gelmediğime eminim. Oysaki geliyor olsaydım... Banane be! Ne ikilem ama heee... Ne düşündüğüme bile karar veremiyorum.

Hayır bu eziyet niye?

Tuğçe'ye göre :

- Birine değer verdin, sevdin, istedin. Ondan.

Deniz'e göre :

- Sevdim ondan.

Burcu'ya göre :

- Çok uzattım.!

Haklı çok uzattım. Ben değil miydim? "2 gün takılırız, biter" diyen? Evet bendim. Eee 2 günden "azıcık" daha uzadıysa n'olmuşşş?

Elinin körü! Ateşle oynuyorum ben. Ahhhhhhh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder