20 Eylül 2010 Pazartesi

Bi.



Kararsızım çok. Cidden. Ne istediğimi bilmiyorum sanırım. Hani derler ya "ölmekle bayılmayı birbirine karıştırıyorsun." . Heh işte o! Tam benim için söylenmiş.

Bi gitmek istiyorum. Bi gelmek. Bi yok olmak istiyorum. Bi var olmak. Bi yüzüm gülsün istiyorum. Bi can yakmak.

Yaktım sanırım. Kırdım geçirdim milleti. Üzdüm fazlasıyla. Karıştırdım kendi aklım gibi.

Hangi limana uğrasam bi sorun yaratıyorum. Benden kaynaklı. Bir dakikam bir dakikama uymuyor. Bi "yaee ne saçmaydı dimi?" diyorum. Bi "güzeldi be.". Ayyyy.

İçimdeki arızayı susturamıyorum. Karar da verdiremiyorum. Ne istediğini bilmiyor ki. Neyi? Niye istediğini de bilmiyor. Hep bana hep bana yapınca da. Amaaaan...

Neye inat ediyorsam? Anlamıyorum. Koy g.tüne. Ohoooo... Düşünüp düşünüp, kurup kurup sinirleniyorum. Ay ne gerek var?

Bana iyi gelecek birileri vardır bi yerlerde. Arkadaşlarım var bi kere. Hayda breeeee!



Kapattım gözlerimi. Bekliyorum. Ya da dur yavaş yavaş ilerleyeyim. Bir şeyler geride kalmalı. Hatta kaldı. Kaldıysa niye düşünüyorum hala? Ayyyy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder