24 Ağustos 2011 Çarşamba

Yok! Yok! Yok!


Bizim birbirimizi seçme nedenlerimiz benzerliklerden geliyormuş. Senle nasıl benzeyebiliriz? Aklım almıyor.

Sen! Sen bencil adam. Kendini bilmez, boşboğaz, şımarık, kendinden başka kimseyi düşünmeyen aptal adamla ben nasıl benzerim? Heh işte! Benzerliklere bak.

Ben! Sürekli konuşan ben. Ne istese olan, ne söylese yapılan ben. Azıcık yüzünü düşürse uzaklardan kalkıp gelinip neşelendirilen ben! Sana nasıl benzerim ki?

Belki bize takılan isimler benzerdir? Yok bence o benzememeli. Ben "keçi". Sen? I-ıh.

İsimler benzer mi? Hiç alakası yok.

Benziyor muyuz? Yüzümüz, gözlerimiz, ellerimiz, bedenimiz? I-ıh.

Ah doğru ya! Çok anlam yüklemeye gerek yok. Çok basit şeyler bunlar. Ooooooooo oldu da bitti! Ooooooo olmadı gitti! Oooooo hiç bulunmadı ki!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder