9 Ağustos 2011 Salı

Buldum!



Dün alışveriş yaparken dümdüz 2 tane elbiseyi aldım elime kabine girdim içerdeki aynada beğenmedim duruşunu dışarıdaki boy aynasının önüne çıktım.

- Bu olmamış bi küçüğünü dene.

Hayırdır inşallah dememe kalmadan, bu kadını bi yerden tanıyorum fısıltısı. Sonra Esra fln dediler aklıma geldi. Esra Ceyhan'mış. Çok şeker bi kadın yalnız.

Küçüğünü denedim. Dümdüz siyah penye elbise ne olacak sanki... Elbiseyi giymekle iyi yaptım sanki. Bi saç tokasına daha çok para verdiğim kısmı atlıyorum. Duymadınız, görmediniz, bilmiyorsunuz. Yalnız tokayı elbisenin askısına iliştirmekle de iyi yapmış olabilirim. Saçımda durmuyor, malum.

Güzel güzel. Sevdim bu hali. Boynumda da Gülnihal'le Galata'dan aldığımız cam kolye. Pek bi güzel pek bi şirin. Yalnız elbisenin sırtını zaptedemiyorum.

Hayırlısı ya, herşeyin hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder