9 Ağustos 2011 Salı

Degismisim...

Guya kutlamaya geldik gecen aylari. Bi arada yaptiklarimiz...

Kutlama fiyaskodan baska birsey olmadi, tabi ki. Yine bekledigi olmadi. Olmuyorsa olmuyor. Birak git. Onu da yapmiyor. Ben bitmesi gerektigini hatirlatinca istemiyor. Dengesiz mi? Bilmiyorum.

Ya ben n'aptim? Resmen cami duvarina... Tovbe. Tovbe. Istedim, gercekten onun istegini gerceklestirmeyi istedim. Yapamiyorum ki. O'nun istedigi gibi olamiyorum ki.

Eksiklik mi? Bozukluk mu? Kim bilir? Bi anlasan, bi oluruna biraksan... Aylar oldu bi yalniz biraksan... Her dakika kontrol etmesen mesela... Hesap sormasan "kimdi?neydi?" Diye.

Bi soz versen de beni tamamen unutsan. Ben beceremiyorum, ayrilmayi. Hakkini verdik, bitti ya uzatmanin anlami var mi?

Gecen yil ramazanda ben biriyle uyumaya calisiyordum, uyumak yahu. Bu ramazan henuz oruca baslayamadim. Alkolik oldum galiba. Icmedigim zaman canim istiyor. Sarhos olup hatirlamak istiyorum. Unuttuklarim da gelsin geri.

Oyle sarhos olsam ki, bir daha ayilmasam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder