2 Ağustos 2011 Salı

Kızgınım!



Bir sürü şeye... Yolunda gitmeyen şeylere de. Yolunda gidenlere de aslında. "Çarşı herşeye karşı" ya sanırım ben de bana karşı duruyorum bi süre.

Sinirliyim, yorgunum.

Bişeylere üzülüyorum da neye belli değil? Birini düşünüyorum, kim olduğunu bilmiyorum. Böyle karmaşık, böyle saçma sapan bi ruh hali benimki.

Bi boşluk var. Bi yokluk hissi. Bişey kaybolmuş gibi. Gitmiş de ardında kalmışım gibi. Unutmuş da unutamamışım gibi. Düşünmüş de bulamamış gibi.

Kızgınım insanlara. Mesela öyle davranmasaydım, bu olmazdı. Bu olmasaydı, öyle davranmazdım. İsteseydi böyle olmazdı, istemedi ondan oldu. Hayır, ne oldu? Iıh. Bilmiyorum ki. Bişey olmuş. Valla olmuş.

Seni görmeyeli de bişeyler olmuş. N'olmuş? N'olmuş? Baya hoş olmuş. Saçlar kesilmiş, yüz göz açılmış. Bi ferahlık gelmiş. Hayırlısı, hayırlısı. Herşeyin hayırlısı. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder