4 Ağustos 2011 Perşembe

My Home!


Sanırım ev buldum. Evin eşyaları da var. Ama dip köşe temizlik yapmak gerek. Ev biraz eski. Tarabya'da. Site içinde falan. 4 katlı bina. 2.katta.

Evle ilgili ne hayallerim var. Ahhhh! Bi badana yapmak şart. Sonra ev temizlenecek, banyosu elden geçirilecek. Yeni nevresimler, perdeler, tüller, havlular alınacak. Koltuklar temizlenip örtüler dikilecek.

Evin içi öyle aydınlık, güzel ki. Yatak odasının gördüğü yerle ilgili bir problem olabilir. Ağaçlar, duvar falan. Apartmanla aynı boyda bi duvar var evin arkasında. 3 odası ve 1 salonu var. Eşyaları içinde. Bir oda zaten çamaşır odası yapılmış, gardırop, ütü masası vs orada duruyor. Diğer odada tek kişilik yatak duruyor, Burcu'nun yatağı yani. Geldiğinde orada kalacakmış. :)

Eski ahşap parke ev. En çok bunu sevdim sanırım. Halı almalıyım. Yumuşacık. olmalı evin ortasındaki halı. Evde ayakkabıyla gezmeyeceğime göre? Yok sevmiyorum bomboş olmasını.

Kitaplık yaptırmalıyım. En uygunu tek kişilik yatak olan oda. Sonra şu yarım kalan resimleri bitirmeliyim. Çerçeve fln zaten baya uzun sürer. Murat'ın şu galerici arkadaşının bana verdiği tablo vardı ya onu da depodan çıkarmalı artık.

Gardırop olayı baya iyi yalnız. Üst dolaplara yorganı, pikesi, yastığı yerleştirilmeli ki malum gelip kalmaya gönüllü insan çok. Hazır olsun. Televizyonumuz eksik bi. O da eksik kalsın ya. Bilgisayarla idare ederim. Kitaplarım falan var. Bir süre olmayıversin.

Buzdolabımı sevdim yalnız. Kocaman! Mutfak dolapları da elden geçmeli de ben hallederim onları. Dolap kapaklarının vidaları sıkılacak. 2 tane balkonu olduğunu söylemedim değil mi? Ön tarafta küçük, yan taraftaki teyzelerle içiçe olan bi tane var. Bir de mutfak tarafında. İyidir ya. Sevdim.

Benim olması fikrine aşık oldum denilebilir. Çok güzel, sakin, sessiz.

Cem'le evden çıkarken evle ilgili fikrimiz şuydu : "ev süper be, koşu bandı bile var!" Hakikaten koşu bandımız bile var. Çok keyifli ya.

Kerem'e "istediğin her yemeği yaparım, telefon et, yemeğin hazır." desem? İkna olmaz mı? Her yemek dedim ya. Olsun olsun. O ev benim olsun. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder