14 Ağustos 2011 Pazar

Bitti!


Bitti. Soylemem gereken bbaska kelime var mi?

Bitti de icim aciyor.

Hakkim olmayan bi sevgiyi istedigim icin mi? Yakinligiyla hep huzurlu oldugum icin mi? Yoksa ona asik oldugum icin mi?

Birisini seversin, cok icten, gercekten. Birisine asik olursun, maceraysa macera, hayalse hayal hepsini kabul edersin. Asik oldugumu kabul ediyorum. Ve su anda bittigi icin oturup aglamam da cok normal. Ben, benim oldugun her dakika icin tesekkur ederim. BenI mutlu etmek icin yaptigin herseye de.

Ben ne desem aciklamasi yok. "Sana asigim" desem de, "beni birakma" desem de bitecekti zaten.

Ask bitiyormus arkadas! Geriye bi sevgi kaldi. O da bittigi gun ozgurlugu kutlarriz.

" Suan oyuncagi elinden alinmis kucuk kiz gibi hissediosun ama o oyuncak senin degil." Bu bi sms olarak geldi, eklemem gerekliymis gibi hissettim.

1 yorum: